Ajándék lónak ne számold a lábát

A szilvesztert Pusiékkal töltöttem, voltunk Padödö koncerten is, életem meghatározó élménye marad. Szabó Jánosra kézfelrakás, körülnézés, úristenmennyicsöves, úristenholvagyunk, najómenjünkhaza. Ettől függetlenül jó volt a Szilvi meg az Eszter, ráadásul annyira jó gyerek voltam 2009-ben, hogy még ajándékokat is kaptam. Dzso bácsi hozta a szokásos Porcica és Chrumky adagot, ők így néznek ki:


A Porcica egy ilyen nemistudommilyen tormás-mustáros izét takar, amivel nagyon vigyázni kell, mert simán leküld az ember belőle egyszerre fél raklappal a gyomrába, aztán meg csodálkozik a budin, hogy miért lilul a feje. Egyszer már hengerfejes lett tőle a gyomrom, vagy nem tudom, mindenesetre olyan állagú dolgokat produkáltam, amik nagyon hasonlítanak egy erősen hengerfejes Skoda olajbetöltő sapkáján található radioaktív anyagokra. A Chrumky pedig olyan ropogtatnivaló, mint a szar ízületeim.

Nagy "majdodaérekegyszer" Ricsi barátunk is odaért, egyszer. Kétszer mondjuk durva lett volna. Hozott egy kis csomagot, először nem mertem kibontani, azt hittem, elutaztunk levélbomba. Levélbom ott van Esztergom mellett. Végül csak kibontottam, és találtam benne mindenféle gyönyörűséget. P44 Ákos (mostmár rátalál a gugli is) küldött nekem mutatóóóóóóóóóóóóóóóóóóót.


Ami ronda, de finom. Majd átfújom. Küldött még átlátszó üveget is a fordulatszámmérőmre. Mondjuk annyira koszos, hogy nem látszik át, de majd megtakarítom, és akkor jajdenagyonszéplesz.


Pusitól kaptam a legjobb ajándékokat. Az egyik egy hézagmérő, amin végre nem random alapú számozás van, állítólag 23 forintért vette. Nem baj, nem is ez a lényeg, hanem az, hogy van rajta nullahárom. Róla hirtelen nem találok képet. Mindegy is, képzeljetek el egy standard hézagmérőt, ami csótányboncolási célokra is tökéletesen alkalmas. Na, ez is olyan.

A másik ajándék egy igazán szívmelengető tárgy, először nem is akartam elfogadni, de Pusi olyan jólelkű, hogy arra nincsenek savak. Taramtaram, eredeti csehszlovák gyári zsír új fantasztikus szélsőjobbos hűtőmaszk darab, echte Skoda felirattal. Lábba könnyedt a szemem. Vagyis szembe lábadt a könnyem. Mindegy. Szép.



Az ajándékokat ezúton is nagyon köszönöm.

P.s.: A következő szilveszteri bulira viszek karácsonyfát.

Update: Pusi közben szólt, hogy Perkonak is köszönjem a maszkot. Neki is köszönöm szépen.

1 megjegyzés:

mikk írta... / 2010. január 10. 2:48  

a hutomaszk perko ajandeka, nem az enyem, neki koszond :)