Orrszőr

Vagyis Orfű. Skodatali. Nemzetközi. Huh.
Azt sem tudom, hol kezdjem, annyi minden történt. Mondjuk az elején... Végülis Kese gépével mentünk le, szegény Kázmért meg alig tudtam megnyugtatni pénteken reggel a parkolóban. Nagyon sírt, egész évben erre készültünk. Így jár, aki nem nyer a lottón.
Bepakoltuk a fehér lóba a laptopot (Bacsi után szabadon), a kaját, a best of Jenna Jameson DVD-t, és a Barkas sperrdifit. Megtankoltunk, találkoztunk 3 skodás kollégával, egész szépen haladtunk. Kesének egyre jobb a töltése, ráadásul már beépített DJ is van a kocsiban. Ha fékezett, indexelt, vagy egyéb módszerekkel világításra bírta valamelyik izzót, akkor a zene elhallgatott, a lámpa kialvását követően pedig újraindult. Hát igen, a XXI. század technológiája már itt tart, vészhelyzet esetén kikapcsolja a zenét, hogy ne vonja el a figyelmet az útról. Kíváncsi vagyok, mikor lesz a kötelező felszerelések része a döglött generátor.
Dél után pár perccel már a bejáratnál voltunk. Bent már nagyban zajlott a TC forgatás, egész sok autó volt, bár sokan csak a szombati napon érkeztek. Az első 2 óra a köszöngetésekkel telt, aztán körbenéztünk kicsit. Ekkor ért az első sokk: Kb. minden második autón ott figyel már a metálfény, vagy ha nem, akkor minimum egy gyönyörű akril króm/polír felnikkel. Kagylóülés, 4 pontos öv mintha a széria felszereltség része lenne. A farosok 95%-ában minimum Favorit motor, általában nagytengellyel, duplakarbival, négyleömlővel megtámogatva. Ha ezt látnák a Mlada Boleslavi mérnökök...









Le vagyunk maradva, mint a borravaló, az az igazság. Ha jövőre a sperr lesz a divat, én komolyan fejbe lövöm magam. Na de térjünk vissza a lényegre.
Éjszakai kalandtúra. Megyünk? Egyértelmű. Jó dolog éjjel, nulla forgalomban a Mecsekben száguldozni, főleg, ha igazoltató rendőrök álcázzák Kikának magukat. Meg Nojbikának. A forgalmi megmaradt, de azért a zabszemet csak plazmavágóval lehetett volna bedugni a seggünkbe. Következő állomás, ami elvileg poén lett volna, a többiek röhögtek is, csak...


...én hasonló pózban láttam meghalni egy embert alig egy hete... Mondjuk akkor nem ugrott elő senki a bokorból, és nem villantott az orcánkba az ipari reflektorral megtámogatott fényképezőgéppel. Szívroham rulz, innen már csak vissza kellett találni a kempingbe, Bacsiék után toltuk neki rendesen. Bent a társaság nagy része már jól érezte magát, ment a karaoke, folyt a sör, ment a dinoszauruszom-északi népem, akarom mondani dínóm-dánom. Hajnali 6 körül sikerült is elaludnom, egészen kipihentem magam a fél 8-as ébresztőig. Asszem akkor készült ez a kép is, ahol Bacsi éppen Technovikinget alakít, és fenyít.

Szombat délelőtt felvonulás. Én komolyan nem értem az embereket. Jön 100 db Skoda, szépen libasorban, dudálva, integetve, rendőri felvezetéssel. Ez pár embernek nem volt elég feltűnő, simán besoroltak közénk, aztán mutogattak, hogy miért nem haladunk... Legközelebb egy ufóval kéne leszállni a kereszteződésekbe, az talán feltűnne valakinek.
Délután ügyességi verseny, ahol én alakítottam Kese jobb oldali tükrét, meraz nemvan neki már ősidők óta e. Nem azért, mert letörték, csak nem raktak rá a gyárban. Pedig ha letörték volna, akkor meg tudtuk volna bosszulni.



Ezzel egy időben folyt a "recycling car" vezetés. Ő egy 105-ös Skoda volt, a kormányműben egy Polski difivel, ennek eredménye képpen ha jobbra tekerte a nagy kerek izét a földi halandó, akkor balra fordult a vas, és ugyanígy fordítva is. Ha ez nem lett volna elég, az anyósülésnél került elhelyezésre a fék és kuplungpedál, természetesen ott is megfordítva. Mentünk vele. Örök élmény marad.



Érdemes megfigyelni, mennyire szépen harmonizál az ecsetmetál fényezéssel a krómozott szelepfedél és a két gumipó. Többes számban gumipók. Szerencsétlen autó a 43 beépített hűtő ellenére is forrongós kedvében volt, aztán Kika feldriftelt vele a padkára, ezzel vége is lett a bemutatónak. Azért látványos volt.
Este hangtechnika összerakása, tombola, aztán party. Közben jött a telefon, hogy Pécsett már vihar van, 3 borjút hozzávágott a szél az újkapuhoz, azóta csak néznek, mint. Gyorsan átpakoltunk a büféhez, ezalatt az emberek elszivárogtak aludni, a csehek meg elindultak haza. Szerencsére nem kellett nagyon könyörögni nekik, hogy visszajöjjenek, 20 perces warmup után Stonyi és Fafa elkezdhették a koncertet. Persze előttük még stílszerűen felraktam Orsi és Ganxsta Zolee Jött egy felhő c. szerzeményét, hátha odaér a vihar, de nem.
Ésssssss... Hát na, mit mondjak, Stonyi és Fafa tényleg igazi állatok. Minőségi partyhiphop, káromkodásmentesen, igényes zenei alapokkal, nagyon komoly szövegekkel, maximum respect. Megcsinálták a hangulatot rendesen.


Utánuk következtem én, szarabbnál-szarabb zenékkel, de a közönség olyan fantasztikus volt, hogy még ennek ellenére is hatalmasat tomboltak. Köszönet nekik. Közben folyamatosan üvöltözött egy nyomorék, hogy ő szeretné kérni a káeftétől a zafrikát. Miután 15x közöltem vele, hogy nincs meg, aztán a Kese Security is közbeavatkozott, elkezdte csinálni a balhét, fogdosta a csajokat, beszólogatott, közben üvöltözött, hogy AAAAFRIKAAAAAA. Hajnali 1 körül aztán egy nevét elhallgatni kérő személy beleafrikázta úgy a kerítésbe, hogy újra kellett építeni az egészet. Szép, nonfiguratív formája lett a kerítésnek. Később visszajött pár haverjával, akik vasággyal sem érték el a 20 kilót, hogy mi most meg leszünk halva. Kár, hogy emberölés közben újra befostak, és elrohantak. Nem skodások voltak egyébként, csak valahogy odatévedtek a szomszédos erdőből. Ezek után már nem sok kedvük volt az embereknek a bulizáshoz, meg a büfés is elkezdett pakolni, úgyhogy 2 körül szépen elsomfordáltunk.

Vasárnap isteni volt felkelni újabb 2 óra alvás után. Szlalomverseny, padkázás, gumifüst, díjkiosztó, miegymás. Jó volt, na. Amikor elindultunk hazafelé, akkor jöttem rá, hogy milyen fantasztikus volt ez a 3 nap. Mintha egy nagy család lenne az egész társaság. Tudom, hogy elcsépelt, de tényleg olyan... 1 év nagyon sok idő, és rengeteg emberrel nem fogok találkozni most jövő augusztusig, már csak a távolság miatt sem. Hiányozni fogtok!

A találkozó lebonyolításáért köszönetet szeretnék mondani a szervezőknek, nagyon jó munkát végeztek. Köszönöm Kesének, hogy hurcolta a seggemet, köszönöm mindenkinek a beszélgetéseket, röhögéseket, segítséget, mindent.

A képeket a skodaklub.com galériájából loptam, továbbiak elérhetőek itt.

1 megjegyzés:

rnagy írta... / 2009. augusztus 31. 11:45  

Ejj, de kár, hogy nem lett kész a gépezet...úgy tervezem, hogy a héten délelőttönként bűvölöm. Ma pl a beöntőcsövet raktam be...holnap beszerzem a benzincsöveket, és valahová elhelyezem az AC-t.
Írjámá a Technovikinges javító műveletekről is. :D