1 day 2 go

Holnap újra Speed-Proex kupa a Kakucsringen. Érdekes kis verseny lesz, azt csiripelték a madarak, hogy lesznek nagy meglepetések. Páran vettek slicket, amiről én elvileg nem tudok... :) Kázmérban nem ültem lassan 2 hete megint, mostmár elmondhatom magamról, hogy menő versenyző vagyok, csak akkor ülök a versenyautóba, ha kiviszem a pályára. Azt meg nem kell tudnia senkinek, hogy tankolni nincs pénzem. Kázmér első futója még mindig súrolja a határ szar fogalmát, a kerékdőlésem is horribilis. Gabi hoz majd excenteres csavarokat, gyorsan megterpesztjük kicsit az elejét még verseny előtt, ha lesz rá idő. Az a lényeg, hogy az orrát ne tolja, a seggét felőlem úgy dobálja, ahogy akarja, úgysem időre megyek. Sandra is készül már nagyon, apukájával megcsinálták az onboard kamera tartókonzolját, meg új dizájnt kapott a sisakja is. Szerintem szép lett. Remélem nem látszik majd az onboard felvételen, ha tetőre vágom az autót. Mondjuk a konzol állítólag mindent kibír, szóval látványos lenne, de azért mégsem... Ennyit nem ér meg a youtube-os nézettség. Kikával az előbb beszéltem, el akarja kérni Kázmért egy körre, mégis milyen lett. Remélem nem küldi szét :) akkor égne le nagyon a pofám, ha adna nekem 10 másodpercet a saját autómmal. Majd jól lehúzok 3 gyújtókábelt, mielőtt elindul vele. Sportszerű versenyzés rulz. Azt persze nem árulta el, hogy merre megyünk majd, a helyszínen fogja eldönteni pénzfeldobással. Remélem az óra járásával megegyező irányba megyünk majd, sokkal tempósabb és látványosabb úgy a pálya szerintem. Sandrának tegnap elküldtem az itinert, hadd tanulgassa. Mondjuk fejből vágom a pályát, de valahogy megnyugtat, ha ott ül mellettem. Meg kéne csinálni végre a gázbowdent is normálisan, most nagyjából fél gázt tudok csak nyomni neki. Legalább nem dobom majd el az autót annyira. Pusi megveszi tőlem az ATS-eket, úgyhogy még azokról is le kéne füstölni a gumit, nehogymá' innyé' kapjon vele zsír téli gummákat.

0 megjegyzés: