Visonta elmarad (?) - legalábbis nekünk

Sikerült addig húzni-halasztani az első futó rendberakását, hogy a jelek szerint már nem lesz kész az autó vasárnapig, így meg nagyjából annyi esélyünk lenne a dobogóra, mint háromlábú sünnek a hatsávos autópályán. Jó lenne már végre időre is menni egy normálisat, de így enyhén szólva is képtelenség. Aztán lehet, hogy kinézünk mégis bohóckodni, még van vagy 3 mili minta a hátsó gumikon, amit el lehet fogyasztani. Amit meg kéne csinálni:

- első futó tovább ültetése
- első gátlók felkeményítése
- 4 dugattyús fékek felrakása
- futóműgeometria beállítása

Igazából már minden megvan hozzá, Pusiékkal kb. másfél hónapja összeraktuk már teljesen a fékeket, a futóhoz is megvan minden, tehát csak idő kéne, de az meg nem sok van. Jövő héten végig vizsgák, bahhh... Úgyhogy nem ártana tanulni, tanulni, tanulni, ahogy Lenin elvtárs is mondaná. Sandra meg rágja a fülem, hogy menjünk, nem tudom, mi lesz ebből. Addig is, amíg kiderül, egy pár sor a múltkori versenyről:

Vééééééééééééééééééééééégre üüüültem versenykörülmények között egy igazi 130LR-ben, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! (ez itt a hatalmas villogó KÖSZI GABI felirat helye)


Hát ég és föld Kázmérhoz képest, ahogy ez az arcomról is leolvasható. Szavakba önteni nem nagyon lehet, kérem kapcsojjaki... Pedig ez csak játszós kör volt, de el tudom képzelni, mekkorát fordul az autó slickeken. Dreams come true. Elhatároztam, hogy jövő héten nyerek a lottón, semmi más nem kell hozzá, csak elmenni lottózni, és nyerni. Az első menüpontnál mondjuk elakadtam, de ez részletkérdés.
Az edzőkörön persze 3 hengerrel mentem végig, ez lassan már hagyomány Kázmérnál, enélkül rossz napja lenne. Olyan lehet ez neki, mint nekem a reggeli fél liter kakaó. Ami brutális volt, hogy még 3 hengerrel is folyamatosan dobálta a seggét, és elfüstölte az ívbelső hátsó gumit. Nem kell ide erő, csak egy szar gumi. Gabi megszemlélte a gumijaimat, el is nevezte őket bakeliteknek, anyagában egyébként nagyon közel áll hozzá. Fel kéne dobni a lemezjátszóra, hátha szól is. Szerintem valami industrial techno szerűség lehet rajtuk. Lényeg, hogy a tapadás, mint fogalom ismeretlen számukra, ellenben szépen füstölnek.


Szarjon sünt a Continental, hogy ilyen kaucsuktermékeket forgalmaz. Ha vasárnap mégis kijutunk, Gabitól kapok kölcsön elvileg 4 Barumot, majd meglátjuk, hogy tényleg a gumival volt gond, vagy én vagyok ilyen fakezű.

Egyébként mondtam már, hogy ijesztő dolog, amikor a tükörben egyik pillanatról a másikra megjelenik egy Trabant?

Még akkor is, ha Hayabusa motor van benne, és MR2 futómű van alatta... Ezúton is elnézést Ludescher Lórándtól, ha feltartottam, nem rajtam múlt, hogy beengedtek elé...

Egy rövid video a szerencsétlenkedésről...



...és egy válogatás a nogradrallye.hu jóvoltából:



7:29-nél érkezünk nagynak tűnő tempóban, egyenesen egy métert se, ahogy kell.
A rendezvény honlapja itt található.

0 megjegyzés: