Kiskunlacháza belsők + szpárkó tuning sport

Nah, először is köszönetet szeretnék mondani Sandrának, hogy ilyen gyorsan ideért az onboard felvételekkel. Igazából már kedden itt volt, csak egy lusta disznó vagyok, és most jutottam el odáig, hogy kiblogoljam őket. Tehát nagyjából így nézett ki az első csapatós körünk, utcai gumikkal, esőben-szélben-fagyban-virágágyásban-kombájnfestésben:




Így meg a harmadik, gyorsnak mondott körünk, orrtolósan-slickesen-keservesen-deazértélvezetesen:




Aktuális nyereményjátékunk: aki megtalálja azt a képkockát, amin épp elütünk egy antilopot, megmondjuk, hogy melyik bolt volt az, amelyikben Anti lopott. Egyébként jó srác az Anti, csak néha kikel magából, ilyenkor gyakran nem találja önmagát, aztán észreveszi, hogy maga alatt van. Ilyenkor Anti depresszánsokat szed.

Voltunk ma Tecsóban. Fényképeztem sportpedálokat.


Nem tűnik kamunak a Sparco matrica, az a lényeg. Ha valakinek ismerős a cucc a konyhából, az nem a véletlen műve. Így nézett ki a kompozíció, ami megihletett:


Elnézést kérek mindazoktól, akikben most felötlött a gondolat, hogy valóban meg kéne csinálni. Anyagilag mindenképp megérné. A kanálnak (vagy mi a szar ez) 499 Ft volt akciósan darabja, ugye 3 kell belőle, az összesen ezeöccá'. A leggagyibb sportpedál szett pedig 2500 környékén indul. Flex mindenkinél van kéznél, de Kese akár el is harapja a megfelelő ponton a konyhai eszközt egy sör ellenében. Imike meg csinál rá szpárkó matrinyát. Innentől kezdve már csak egy ilyen felirat hiányzik az első szélvédőre:


Beindítottam az agyam, továbbgondoltam. Tecsóba szerintem most egy darabig nem megyünk...

1 megjegyzés:

mikk írta... / 2009. október 16. 21:33  

jo ez a kep a kepben video, most mar lassan csinalhatnal valami zenes osszeallitast az evrol. jol gyulik a nyersanyag.