Speed - Best Of 2009

Papa találta az alábbi videót, amelyet BiGBeni tolhatott volna az arcunkba, ha lenne egy kis agya, de még annyi sincs, hogy elküldje nekem a linket. Pedig igazán örültem volna neki. Besztofszpíd, avagy a 2009-es év legjobb drogos megnyilvánulásai három és fél percben.


szólj hozzá: SPK_Best_Of_2009

Természetesen ebbe is belekerültünk, 1:35-től teszek úgy, mint aki tud vezetni, majd jövök rá indokolatlan hirtelenséggel az ellenkezőjére.
Majd' elfelejtettem, újabb Skodás blog a láthatáron, ezúttal TaB döntött úgy, hogy rémisztgeti a fejeteket mindenféle autóösszerakással-szétszedéssel. Én drukkolok neki, tegyetek így Ti is!

6 megjegyzés:

rnagy írta... / 2010. február 7. 6:01  

Zsír...és még a Volga is lóbálja :D

Unknown írta... / 2010. február 7. 7:54  

Bence nem szól senkinek. Én is véletlenül találtam rá.
Látogasd gyakrabban a perko.hu-t, nálam január 31-én került ki.;)
Ménem vótá díjkiosztón?

Maybe írta... / 2010. február 7. 10:04  

Jah, később láttam már h Te is kiraktad :)
Azéé nem vótam, meee közbejöttek dolgok sajnos.
Mellesleg egyébként sem érdemlem meg a köcsögöt. Szerintem :)

mikk írta... / 2010. február 7. 13:03  

szerintem sem

Kese írta... / 2010. február 8. 19:01  

Má megint a szar megpörgésedet mutogatják... Bezeg a fajin köröket senkise látja.A végén meg hogy elszáll a kamera:D

Maybe írta... / 2010. február 9. 12:29  

Jah, nem bírta Cipó tempóját :)