Karácsony

A faipari szakemberen van a mellső végtag, ipszilon. Vagyis kar ácson, y.
Aki meglepődött, hogy most írok, annak ellenére, hogy nem vagyok gépközelben már napok óta, annak elmondanám, hogy nem most írok. Már írtam. Vagyis életemben először megpróbáltam ütemezett bejegyzést létrehozni, remélem sikerült. Nem fogok itt nyáladzani, nem szeretem az ilyesmit, de azért szeretnék minden kedves olvasómnak csapatásban gazdag, békés Karácsonyt kívánni. Akinek mégsem jön össze, az már nem rajtam múlt, sorry.

Érdekes, hogy a különféle népcsoportok/vallási kultúrák mennyire eltérő karácsonyi élőlényeket kreáltak erre a napra. Néhány családban a Jézuska jön ilyenkor, más helyeken a Télapó, valakinél a Szent Rozsomák. Én úgy döntöttem, hogy jó Skodásként elküldöm Nektek a Szent Yetit.



Van zsákjában minden jó, Speedline felni, Dell'orto.

Boldog Yetit mindenkinek.

0 megjegyzés: