Kázmér 1983-ban született Kvasinyban, ami azért különleges, mert akkoriban Mlada Boleslavban szerelték össze a 120-as Skodákat, de ő GLS, tehát a leglegleg az 1.2-es motorral szerelt szériából. Többek között ennek is köszönheti, hogy 26 éves kora ellenére a padlólemezéről még mindig enni lehetne, a rozsdát hírből sem ismeri. Keresztelésének történetét nem írnám most le, mert ez egy nagyon hosszú történet, lényeg, hogy néha Kázmér, néha Christine. Bizony, ő kétnemű. Aki olvasta Stephen King népszerű regényét, a Christine-t, vagy látta a könyvből készült filmet, az tudja, hogy miért... Néha megöl 1-2 embert, nem szereti ha bántják, és mindenkire féltékeny. Lelke van, ez nem kétséges. Nade a hülyeséget félretéve, úgyis a technika a lényeg:
Kaszni: originál 120 GLS, hátsó sárvédőívek kiszélesítve, 1-2 horpadás, húzásnyom, ahogy kell.
Futómű: Elől kovácsolt Skoda rugók, hátul méretre vágott MB 123 rugók, elől-hátul állítható keménységű Koni lengéscsillapítók. Hátul 130-as futómű 30 mm nyomtávszélesítéssel, elől pogi nélkül hosszú tőcsavarokkal (utólag bármikor pogizható)
Motor: Favorit blokkban öszvér Fabia belső, 300/280-as vezérműtengely, síkolt-bővített hengerfej, erősebb szeleprugók, könnyített lendkerék és ékszíjtárcsa, sonkázott főtengely, egyenes szívócsonkon 2 db Dellorto DHLA 40H ikerkarburátor, Janó-féle négyleömlőn 50-es keresztdob. 1400 ccm, fingom nincs hány ló, de elvileg 100 fölött kéne lennie.
Váltó: Széria száraz kihajtású 130-as váltó 4.22-es difivel, kevlár kuplunggal.
1 megjegyzés:
budos, mi?
Megjegyzés küldése