Köszönöm.

Ritkán érzékenyülök el, de most megtörtént. Az egyik szemem sír, a másik üveg, de még az is könnyezik. Merthogy ők négyen kitalálták, hogy meglepnek engem, és amíg Debrecenben vagyok, addig befejezik Kázmért, és elhozzák nekem. Ők négyen...


A terv végül nem sikerült, alkatrészhiány miatt, de nem ez a lényeg. A szándék a lényeg, ami ugyan lejárt szöveg, de most pont leszarom. Nekem ez már így is eszméletlenül, borzalmasan kurvajól esett. KÖSZÖNÖM. Jó érzés, hogy a mai rohadék világban még vannak olyan emberek, akikre lehet számítani. Akik annak ellenére, hogy néha összeugatunk, megbántjuk egymást, elküldjük a másikat a halálfa szára, mégis segítenek. Írhatnék még itt sokmindent, de szerintem fölösleges. Csak ennyit akartam: KÖSZÖNÖM.

1 megjegyzés:

rnagy írta... / 2009. augusztus 4. 23:49  

Hatalmas tisztelet Mindenkinek!
Kese csütörtökön egyedül lejött folytatni a dolgokat...este viszont megtudtuk, kockahiányosak vagyunk, és nem tudunk tovamenni...
Tapasztaltam szombaton, amikor a központi klattyogóst raktam befelé, hogy hajnali 5-9-ig nagyon kellemes szerelésre való az idő...utána meleg van...kegyetlen meleg. Tompul az agy, koncentráció csökken. Délután 17-20 esetleg fél21-ig ismét ideális az idő szerelésre. 21 után már a látási viszonyok jelentős csökkenése okoz problémát...a hőmérséklet még ideálisabb, mint hajnalban.