Változások part 3

Tegnap megint itt járt Imike. Lassan happy hardcoreba, ööö... ravebe érünk ezzel az autóelrondítás dologgal, már tényleg nincs sok hátra. Az A oszlop, az előtte lévő lemez, és a küszöb jön legközelebb, felkerül a küszöbre egy dekorcsík is, aztán jöhet a többi szponzori matrica... Jaigen, ha már szponzor:
Dobpergés, hatásszünet, még a hátsó sorban ülő oposszumok is visszafojtják a lélegzetüket...
Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

És igen! Igenigenigen! Kurinszki Gábor volt az a kedves ember, aki végre látott bennünk fantáziát, és egy kicsit előrébb tudta lendíteni magasan ívelő karrierünket. Menjetek hozzá bizalommal, ha meg akartok tanulni vezetni, hivatkozzatok rám nyugodtan. Örülni fog neki, én meg még jobban. Az autósiskola honlapja itt található, nem kell megijedni tőle, sok fakezűből faragott már jó sofőrt. Ja, egyébként Gödöllőn van ő. Ezt csak azért írom, mert mostanában megszaporodtak a finn látogatók a blogon, amit egyrészt nem értek, másrészt ők azért mégse hívják fel. Mondjuk ezt a szöveget úgysem értik, de ha lefordítják, akkor már nem fogják felhívni. 06 30 466 0 466 a száma, nem emelt díjas.

Van még egy ember, akinek köszönettel tartozom, ő pedig nem más, mint Imike. Megszenvedett az autóval, de kihozta belőle a maximumot, úgy érzem. Persze még nincs minden teljesen kész, de azt hiszem, az igényes munka már szemmel látható.


Tehát ha valaki bepötyögte a googleba az autódekor, matricázás, dekor, design, stb. kulcsszavakat, és most itt van az oldalamon, az hívja nyugodtan Pataki Imrét, a JD Dekor & Design frontemberét a 06 20 255 4486 számon, készséggel segít bárkinek ebben a témában.

Jah, a képek. Először is, ígértem én ilyen tengerpartos-naplementés-malájkurvás fotósorozatot, ebből sajnos csak egy kép maradt meg, a többi valamilyen oknál fogva elveszett a gépemről.


A lányok nagyon aranyosak voltak, jól bírták a fotózást a gödöllői reptér tengerpartján, még strandlabdát is dobáltak egymásnak, annyira jól érezték magukat. Kérdeztem tőlük, hogy ikrek-e, mert nagyon egyformának tűntek, de nem igazán értettem a választ. A maláj nyelvvizsgámat a józsefvárosi piacon vettem, két ütvefúrót és egy Hónalj Margit kazettát adtam érte cserébe.
Közben a lányoknak indult a gépük, érzékeny búcsút vettünk egymástól, Imike meg tovább fotózta Kázmért.




Kattra szép nagyok lesznek a képek. Készültek ilyen idiótaságok is:


Aztán művészkedtem egy sort:




Folytatás jövő héten, remélhetőleg addigra sikerül megküzdenem a hátsó lökhárítóval is.

0 megjegyzés: