Az önálló autó

Imikétől kaptam a következő linket úgy 20 perccel ezelőtt, és még most is törölgetem a könnyeimet a röhögéstől. Tehát a link. Ha esetleg eltűnne a hirdetés, vagy találna rá vevőt a tulaj, akkor sincs gáz, a lényeget megörökítettem az utókor számára.


Idézem: "Az auto jön megy megál ha fékezel motor válto jo nem rohad sehol".
Tehát. Adott egy autó, amelyik önálló életet él. Jön-megy, megáll. Magától. Ráadásul ha benne ülsz, és fékezel, akkor a motor és a váltó nem rohad sehol. Egy másik értelmezés szerint az autó fékezésre jön-megy-megáll. A folyamat ebben az esetben a következőképpen zajlik a gyalogos szemszögéből: A sofőr fékez, az autó jön. Átmegy rajtam, utána megy még egy kicsit, majd megáll. Így jön ki a jön-megy-megáll. Amikor alatta vagyok, akkor láthatom, hogy a motor és a váltó jó, mert nem rohadnak sehol. Ha figyelembe vesszük a fenti helyesírási hibákat, akkor az sem kizárt, hogy a gyümölcsöt szólította meg az illető, egy gy-vel. Tehát az autó jön, a meggy megáll, de ha fékezel, motorkerékpárrá változik, a váltó pedig jó, mert nem rohad sehol. Mindegy, hagyjuk is. Sírok.

0 megjegyzés: