Weber Art

Voltam megint Kesénél. Az ilyen látogatások az esetek 99%-ában sírva röhögéssel végződnek, nem volt ez másképp ma sem. A történet háttere, hogy Kese szerzett egy szatyor Wéreb karbit, és gondolta, milyen jó lesz ezekből összelegózni valami használhatót. Ehhez pedig emberünk néha szerszámot is használ, ha tót. Én meg mentem drukkolni neki. Úgy is mondhatnám, szurkolni, de abban az egri nők jobbak. Persze hülyegyerek gyorsan megunja a szurkolást, főleg a tizedik "jé, ebben sincs menet" mondat után, és elkezd alkotni. Az ülőalkalmatosság pedig Made In Turkey, úgyhogy törökülésben megalkottam a magyar tanárok álmát, az Irodalmi Lépegetőt.



Kese el is nevezte Darth Webernek. Mondjuk lépegetni nem tud, de ez legyen a legnagyobb baja. Ez kérem művészet, nem igazi vészet. A szépség pedig a részletekben rejlik.



Ezen a képen kifejezetten dragsteres kiállása van az alkotásnak, már csak a slickek hiányoznak róla. Nem csodálkoznék rajta, ha hamarosan elkészülne egy mod a Star Wars Episode 1: Racer c. játékhoz is.




A lövegtorony (vagy miaszar) kivitelezése külön dícséretet érdemel, megveregetem a vállamat.


Kese karbija egyébként elkészült, leszámítva az úszószint problémákat (neugassábele, jóleszezígy) egész jól sikerült, újabb fél lóerő előkerült a fehér szörnyből. Már csak a hűtőmaszkot kéne rá visszarakni, dehát Kese barátom éppen fényszórót állít. Úgy 3 hete folyamatosan.

3 megjegyzés:

rnagy írta... / 2009. november 21. 18:53  

Húú...starwarsracer....de csipáztam azt a játékot :) Meg is keresem és telepítem :D
De milyenmá....weberbül artistázol? Jikov már nem is menő?

Kese írta... / 2009. november 23. 19:12  

Szerintem is zsír volt a game.
Mi az a Jikov? :D
Már magas fokon műveljük a karbizást:D

Maybe írta... / 2009. november 24. 19:00  

Jikov? A jikov a szegény ember wérebe :P