Kázmér, a rugóevő

Nakéremszépen, szerdán újra legurultunk Jászfényszarura, a Berze Tuning Művekhez. Az odaút meglepően unalmasra sikeredett, se egy törött gázpedál, se egy parasztfelkelés, de még egy részeg kakadu sem állta az utunkat. Perceken belül Jani in eksön, én meg mondtam neki, hogy milyen virágot tartó macifej formájúra hegessze a szívócsonkot. Virág nem lett, de a macifejet enyhe csalással és szemtengelyferdüléssel bele lehet hazudni a történetbe. Perceken belül elkészült a megerősített, brutál szívócsonk, ami ha ezek után falsot fog szívni, én komolyan mondom elgörbítem a teret. Hegesztés közben párszor kigyulladt a műhely a folydogáló benzintől, dehát kell az adrenalin, anélkül nem ér semmit az egész.


A megerősített erősítés alá került egy megerősített erősítés, kazánlemez ofkorsz, ezzel együtt bukócső helyett is simán lehet használni a csonkot.


Ezek után gyors gyertyacsere egy Corsában, majd indulás. Na itt kezdődtek az érdekességek. A magyar közlekedés, az intelligencia, és a biztonság még soha nem hangzott el egy mondatban, nem is értem, miért. Első körben elkezdett szakadni a havas eső, vagy az esős hav, vagy az evas haső, mittudomén. Látásiviszony túltengésben nem szenvedtünk. Egyszercsak egy piros pötty tűnt fel a távolban. Tuti biciklis. A lóphaszt. Kombájn. Egy darab 5 wattos izzóval kivilágítva, az út közepén, éjszaka, hóban. Merész, merész. Kilométerek múlva meg is tudtuk előzni. Ám újra lecsapott a sors keze, és letépte a vezetőoldali ablaktörlőt. A sors keze egyébként mindenben benne van, még a húslevesben is, karikára vágva. Nyílászáró tisztító alkalmatosság nélkül sokat nem lát az ember, úgyhogy félreállás, anyós (anyós vagyok?) oldali ablaktörlő átszerel, go tovább.
Gödöllőre beérés, utolsó fillérjeimből zsömlét vevés, majd a magyar közlekedőkön magunkat összeszarás, sírva röhögés. Egy hülye százat sikál, tartja a mondás, ezt élőben is sikerült megtapasztalnunk. Történt ugyanis, hogy egy terelőtáblákkal megáldott, forgalom elől elzárt terület elé leparkolt egy rendkívül intelligens úriember, ezzel félig eltakarva a táblát. Ezen felbuzdulva egy T betűvel optikailag feljavított személygépjárművel rendelkező, feltehetően tanuló hölgy be is esett a felmart útra, majd miután felakadt a kiálló csatornafedeleken, a vele utazó, rendkívül szimpatikus úr segítségével némi gumifüst kíséretében elviharzott. Ekkor jött egy kisbusz, hasonló lendülettel. Majd még pár autó. Majd egy egész kocsisor. Mindenki szépen lepusziltatta az autó aljával a csatornafedeleket, majd ment tovább dolgára. Bővebb story hamarosan olvasható lesz az autozz.blog.hu-n, már előre várom az anyázást, mert perszehogymivagyunkaköcsögök.
Pár kép ízelítőül:




A mai napon Kese ébresztett, hogy szeretne már Kázmért szerelni. Ilyenkor nagyon tudom őt szeretni. Mire lebattyogtam a parkolóba, már meg is alkotta a tömítéseket a vízpumpához.
Kesének régi vágya, hogy körömvágó ollóval szétvágjon egy női fejet, majd összeszorítsa a maradékot egy vízpumpával. Ezek a gyilkos, perverz gondolatok ma hozták meg jótékony hatásukat. Figyelem emberek, Kese tuning vízpumpatömítés következik:


A történet háttere, hogy nem akartunk gányolni, de egész rohadt Gödöllőn nem lehet kapni Skodához való vízpumpatömítést. Kértünk 120-ashoz. Ahhoz nincs, mert régi szar. Kértünk Favorithoz, ahhoz sincs, mert az is régi szar. A Felicia is régi szar. A Fabia is. Nem baj, hogy még 2 éve is gyártottak Fabiákat ezzel a blokkal és vízpumpával, akkorisrégiszar, nincs, nem is lesz, és különben is, dögöljünk már meg, hogy mi autóalkatrészt keresünk egy autósboltban. Viszont fagyálló volt, szép babarózsaszín.


Ez majd úgy megsimogatja a vízpumpát, mint hülyegyerek a nagyfesz kábelt. Amíg töltögettem, Kese meghúzgálta az utolsó csavarokat is, majd kimentünk arra a helyre, ahol néha sok rapper összegyűlik. Igen, a rap-térre. Út közben kiderült, hogy tökjó, hogy kicseréltük a vízpumpát, az egyetlen gond csak az, hogy a generátor csapágya szólt. Nem baj, ezt is megtudtuk. Jó pap holtig Vazul.
Légtelenítés, próbakör. Egyes padló, kettes padló, harmadikban már a fék lenyomására is gyorsult az autó. Ez még rímelt is. Mondom vadafak? Hatalmas durranás, gyújtás levevés, elsápadás, miaszarezezés. Hát azaszar, hogy Kázmérka megette a gázvisszahúzó rugót. Néha felettébb érdekes dolgokat zabál benzin helyett, 2 éve a mogyoródi emelkedőn a levegőszűrőt ette meg, azért akadt fel a gáz. Álltam a féken, a hülyéje meg gyorsult fölfelé az emelkedőn. A rugó valószínűleg kisebb falat volt, mert utána simán vissza tudtuk tekerni a karbikat egyenes állásba.


Kesénél mindig minden van, úgyhogy felkerült egy új rugó, származási helye ismeretlen, még az is lehet, hogy ez a rock & roll rugója volt előző életében.



Újabb próbakör, ezúttal nem szállt el semmi, úgyhogy Kázmért rajtra kész állapotúnak minősítettem, ugyanis vasárnap újra Speed-Proex Kupa, ezúttal a tököli reptéren, az idei év utolsó megmérettetése. Persze csóróság van, de Kurinszki Gábor segítségével valószínűleg el tudunk indulni, úgyhogy bizakodva tekintek a jövőbe. A jövő is bizakodva tekint belém. A szponzorációt pedig ezúton is köszönöm.
Mint ahogy köszönöm Kese barátomnak és a Berze műveknek is a segítséget, megint rengeteget tettek Kázmér felépüléséért. Vasárnap minden kiderül.

5 megjegyzés:

mikk írta... / 2009. november 6. 20:46  

na ez mar szinvonalasabb egy fokkal mint az elozo post :D

rnagy írta... / 2009. november 6. 21:14  

Pusival egyet kell értenem :)
De vasárnap biztos, hogy ki fog derülni az idójárás is?

Maybe írta... / 2009. november 7. 12:27  

Pusi: Csak neked, csak most, csak norrisz ;)
Nagy: Hát nagyon remélem, mert a slickek ilyen időben nem jók, az utcai gumijaim meg úgy szarok, ahogy vannak...

mikk írta... / 2009. november 7. 18:53  

gumik? utcai pvc, nem?

Maybe írta... / 2009. november 9. 11:36  

Jah, meg is szívtam velük rendesen...